Sunday, December 20, 2009

POISSE ... MARINE COLLAGEN dalam bentuk minuman.


Terdapat lebih 50% serat-serat kolagen dalam tubuh badan manusia, dimana ia mempunyai fungsi yang teramat penting dalam pembentukan tisu-tisu penghubung (connective tissues), struktur tubuh dan organ-organ seperti tulang dan rangka, kulit, ligamen, tendon, otot, kuku dan juga rambut.

Kelebihan Poisse Marine Collagen


  • Menjadikan kulit lebih gebu, anjal dan bersinar
  • Menjadikan tulang rangka dan tulang rawan lebih kukuh dan kuat tetapi sangat elastik
  • Membantu proses pemulihan osteoporosis (kerapuhan tulang) dan osteoarthritis (radang sendi)
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan mencegah penembusan mikroorganisma seperti bakteria,kulat dan virus
  • Membantu melicinkan tumit merekah dan menjadikan kuku sihat dan bersinar
  • Membantu menyuburkan rambut agar kelihatan lebat dan berkilau
  • Mengaktifkan semula metabolisma tisu-tisu tubuh ketahap maksima


Proses pembesaran dan aktiviti kehidupan telah mengakibatkan sedikit demi sedikit kemusnahan kolagen tubuh. Walaupun tubuh manusia sentiasa menjalani proses pembentukan semula kolagen, namun kadar kemusnahannya adalah lebih cepat berbanding proses pembentukan semula.

Oleh itu, apabila usia semakin lanjut beberapa perubahan ketara dapat dilihat akibat kehilangan kolagen seperti kulit menjadi lebih kering dan kusam, kehadiran bintik-bintik pada kulit, otot-otot, tendon, dan ligamen semakin kendur, tulang semakin rapuh dan pergerakkan sendi-sendi tidak lancar dan radang menyebabkan rasa tidak selesa dan sakit.

Oleh itu tubuh badan amat memerlukan kolagen untuk tujuan kesihatan dan kecantikan. Poisse Marine Collagen adalah pilihan terbaik sebagai sumber kolagen kerana mudah diserap oleh tubuh dan setiap sachet mengandungi 'hydrolyzed fish collagen' berketulinan tinggi. Disamping itu harga yang ditawarkan amatlah berpatutan berbanding produk kolagen yang lain dipasaran.

Cepat usah biarkan diri anda menderita kerana masalah kecantikan atau kesihatan. Semoga anda HIDUP CERGAS, SIHAT DAN BERGAYA.

Harga sekotak RM168.00 (Semenanjung Malaysia) RM178.00 (Sabah dan Sarawak)
Sekotak mengandungi 20 sachets

Penghantaran adalah PERCUMA
email me at :zulsa69@gmail.com

No comments: